czwartek, 11 września 2014

Budujemy taras na słupkach betonowych

Po przeszukiwaniu informacji na temat budowy tarasu w internecie nie znalazłem ciekawych rozwiązań na temat budowy tarasu na słupkach betonowych wiec musiałem połączyć parę informacji.
I  sam zacząłem budowę tarasu  dane podstawowe wysokość słupków ok 100cm rozmiar tarasu szerokość 3m  długość 8m.
Materiał zastawiałem się na deska kompozytowa ale po przejrzeniu ofert koszty deski jaki i wygląd nie  przypadł mi do gustu.
Potrzebowałem desek długości 3m tu zaczynają się schody deski w mojej okolicy nie były dostępne.
w Castoramie wprawdzie są ale długość 4m i do tego cena nie ciekawa.
Po przeszukaniu ofert w promieniu 100km znalazłem modrzew w długości odpowiedniej i cenie 55za m2.
Prace zacząłem od wymierzenia tarasu i rozplanowania słupków.wyliczyłem że będzie 5 słupków
W odległości ok 1,5m na długości i 3 słupki w szerokości
Deski maja grubości 2,7cm wiec te odległości wystarcza.
Miałem wykorzystać szalunki tekturowe ale cena znów mnie zablokowała wykorzystałem rury odpływowe które zalałem betonem tak to wygoda po zalaniu
plusy tego rozwiązania słupki się nie brudzą
 





3 komentarze:

  1. Witam, planuje budowę tarasu bardzo podobnego i mam parę pytań czy można się jakoś skontaktować telefonicznie z Panem?

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę pisać na deus2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy email deus2@wp.pl jest aktywny? Chciałem zadać parę pytań? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń