czwartek, 11 września 2014

Montaż desek na tarasie

Po ustawieniu legarów pora na deski deski przed montażem zostały pomalowane olejem.
od wszystkich stron.Do montażu desek użyłem wkrętów nierdzewnych. By z czasem nie wchodziła korozja.Montaż desek zaczynałem od środka i przesuwałem się w jedna stronę później w drugą.
pomiędzy deskami zostawiłem szczelinę ok 5mm
po zamontowaniu desek jeszcze raz zabezpieczyłem je olejem
w tej chwili czeka mnie jeszcze montaż schodów barierek i wyrównanie desek
Polecam samemu budowę tarasu  można zaoszczędzić a nie jest to takie trudne jak się wydaje.
Największa przeszkoda był brak czasu ale po godzinach i w wolne soboty można spokoje się zmieścić.
Co bym zmienił przy kupnie desek lepiej bym je przeglądał bo w palecie znalazły się za krótkie lub z wielkimi sękami co raczej nie nadają się do montażu.
Taras im większy tym lepszy  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz