sobota, 30 kwietnia 2016

Schody na taras jak zrobić samemu

Przy schodach miałem mały problem zastanawiałem się jak je wykonać z drewna
Po przemyśleniu stwierdziłem że zrobię ja na stalowym  stelażu
Stelaż zleciłem do spawania,nie pamiętam kosztów ale jest to najłatwiejsze rozwiązanie
Kazałem wspawać coś takiego  z profili


 Można to wyciąć z deski ale montaż będzie utrudniony

Na  moich schodach są trzy stelaże ale schody maja szerokość 180cm
Stelaż jest przykręcony do legarów a na dole spoczywa na płytach betonowych  by z czasem się nie  zapadał.
Do stelaża deski są przykręcone na śrubach nie maskowałem podstopni po pierwsze za dużo problemu po drugie ładniej  wyglądają

3 komentarze:

  1. Marzy mi się taras, to dla mnie taki obowiązkowy element każdego domu. Chciałabym mieć taki z pergolą z perfecta i pięknymi drewnianymi meblami ogrodowymi... Super sprawa z tarasem na podwyższeniu, pod spodem można zagospodarować schowek, na przykład na drewno, czy narzędzia ogrodnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko da się zrobić samemu - trzeba tylko posiadać odpowiednią wiedzę oraz sprzęt. Przy spawaniu z pewnością przydadzą się takie urządzenia jak reduktor propan butan. Warto wiedzieć, że można je znaleźć w ofercie firmy PERUN, która istnieje od 1910 roku.

    OdpowiedzUsuń